öncelikle bu anlatacağım olay birebir benim başımdan geçti, başka bir yerden duyma vs değil.

madur(m): uckulak
iş yeri(iy): istanbul şirinevlerde bi rehabilitasyon merkezi müdürü


cv dosyamı gönderdim, dönüş yapmadılar. sonra aradım eğer cv dosyama baktıysanız görüşmeye geleyim dedim, tamam hocam gelin dediler. bu konuşma 45 saniye falan sürdü. cv ye asla bakmamışlar.


//neyse rehabilitasyon merkezine giriş yapıyorum, leş bi yer. buradan değil eğitim yuvası ahır bile olmaz//


m: merhabalar, ******** ile görüşecektim. Odyolog ilanı için gelmiştim.
iy: merhaba hocam, buyrun içeri geçelim.
m: tabii hocam
iy: kendinizden bahsedermisiniz biraz
m: ********************(kendimi anlatıyorum burada yaklaşık 20dk)
iy: kekemelik terapisi yapabiliyor musun?
m: yapabileceklerimi size anlattım kekemelik alanım değil. hiç girişmedim oraya.
iy: hımmmm. peki bize ne katabilirsin?
m: hocam az önce anlattığım her şeyi uygulayabilir, yüretebilirim. bunların dışında gelişime açık biriyim süreç içerisinde daha fazla kendimi geliştireceğimden eminim.
iy: kendini gelişterebileceğini düşünmen bizi mutle eder :) :) :) :) böyle gülüsüyo//yapamazmışım modda söylüyor///
m: tabii hocam üniversite bitti diye, yerimde saymak gibi bir hedefim yok.
iy: asıl meseleye gelelim, biz burda 6 gün çalışıyoruz ve asgari ücret veriyoruz sonuç olarak yeni mezunsun. tecrübe kazandıkça maaşın yükselir. sen burda tek odyolog olacaksınız alternatifin olmayacak yani hasta oldum işim var tarzında bir şeyin olmayacak. çünkü yerini dolduramayız :)
m: teklifiniz için teşekkür ederim hocam, ben müsade istiyeyim.
iy: bir düşün istersen.
m: hayır teşekkür ederim.
iy: tamam 100tl daha ekliyelim(asgarinin üstüne 100tl yani)
m: hayır hocam teşekkür ederim
iy: çok net konuşuyorsun bir düşün istersen
m: hayır teşekkür ederim teklifiniz benim için uygun değil. kabul edemem.
iy: buraya gelen bekar erkekleri diğer hocalarla tanıştırıyoruz, yuva kurduruyoruz. hatta ***** adında özel eğitim hocamız vardı. oda asgari ile başladı, şuan nişanlı. hepiniz benim oğlum gibisiniz.
m: teşekkür ederim hocam eminim oğlunuzun asgari ücretle çalışmasını istemezsiniz(ortam gerilir 5sn ölüm sessizliği olur)
iy: :) :) :) :) ///ben öyle diyince espiri yaptığı düşünüp yalandan güler, gayet ciddiyim ben///

iy: peki nasıl istersen, düşünürsen biz burdayız bekleriz.
m: beklemenize gerek yok hocam, eğer bu ücrete başkasını bulursanız alabilirsiniz alabilirsiniz.
Pediatrik odyoloji nin görevi tam olarak ne oluyor işitsel rehabilitasyondan tek farkı rehabilitasyonu sadece çocuklara yapilmasımi
benim gibi ilk defa gönüllü staj yapmayı planlayanlar için tecrübe eden arkadaşlardan bilgiler ve tavsiyeler alabilir miyiz?

staj yapmak istediğimiz yeri (benim için özellikle işitme cihazı firmaları) neye göre seçmeliyiz? bünyesinde odyolog bulundurmamaları bir dezavantaj mıdır?

başvuru süreci nasıl işler? yüzyüze daha mı iyi olur yoksa önden bir telefon/mail görüşmesi de olur mu (pandemi dolayısıyla)

stajımızın verimli geçmesi adına ne gibi tavsiyeler verirsiniz?
bu siteyetıklayarak açılan sayfada arama kısmında pubmed ya da başka mecralardan bulduğunuz makalelerin doi numarasını girerek. ücretli makalelerin full haline ücretsiz ulaşabilirsiniz.
Arkadaşlar staj için sizce en iyi işitme cihazı firmaları hangileri yazarsanız mutlu olurum (istanbul)
istanbul. avrupa yakası. 5 gün çalışma. 3200 maaş + sgk + yemek + yol üstü olursa servis.
müsait oldukça hergün buraya bir odyo pdf kitap bırakmaya çalışacam. kitap bırakırken kitaptan kısaca bahsedeceğim eğer ilginizi çekerse indirirsiniz.link bırakacağım. bugün kü kitabımızda; sesten, insan sesinin kaynağından, sesin baskılanmasından, filtrelenmesinden, santral maskeleme bilgisinden, mekansal ve çevresel sesin işitilmesinden bahseden 'Auditory Perception of Sound Sources' kitabımız olacaktır. İndirme linki budur

İşitme cihazı firması açanlar nasıl açtıkları, nelere önem verdikleri, hangi eğitimleri aldıklarını yazsa da bizde faydalansak. 🎉🎉

Vestibüler sistem 3 kısımdan oluşmaktadır:
▪Periferik vestibüler organlar
▪Santral vestibüler organlar
▪Motor cevapların oluşmasını ve iletilmesini sağlayan mekanizma. 'dır.
Odyoloji bölümünü bitirdikten sonra ses konuşma bozukluğu üzerine yüksek lisans yaparak rehabilitasyonda dil ve konuşma terapistleri gibi çalışabilmekteyiz. Peki devlet hastanelerine dil terapisi alanında atanabilir miyiz? Bilgisi olan arkadaşlar lütfen bilgilendirebilir misiniz bu konuda çok bilgim yok .
Herhangi bir kitabi almadan siparis vermeden once incelemek istiyorum bunun icin kaynaklarin pdfsine ulasabilecegim bir site var mi
vestibüler rehabilitasyon hakkında oldukça iyi tr de benzeri olmayan bir kitap. kitap ingilizce çevirisini yapacak bir civanmert çıkarsa camianın büyük bir kısmı faydalanacaktır. indirmeadresi
Arkadaşlar özel odyoloji kliniklerinde hastalara ücretlendirmeler nasıl ve sigorta karşılıyor mu karşılamıyor mu bilgisi olan var mıdır?
değerli odyoloji öğrencileri çoğunuz odyogram çizmekle uğraşıyorsunuz(benim gibi). bi kaç araştırma sonucunda rahatlı odyogram çizebileceğimiz bir site buldum. bu site sayesinde rahatlıkla odyogram çizebiliceksiniz.

buyrun site tıklayınız: odyogram çizme programı
Hepimize hayırlı olsun gayet güzel olmuş. Mobil uygulaması olsa daha kolay olur giriş çıkışlar
Meslek hayatımızda bir çok kez işitme engelli insanlar karşılacağız. Bizzat şahit olduğum bir durumda işaret dili bilmemek oldukça üzmüştü beni; böyle bir duruma düşmeme için hemen buradan kaydolun.

    temel odyoloji kitabını öneririm.rehabilitasyon adına güzel bir bölüm içermekte.